Reset Password

Your search results

Terms of sales

Dersom kunden ikke godtar betingelsene kan han/hun ikke bruke Øving Komani sine lokaler. Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av tjenester over Internett. Innledning: Dette kjøpet er regulert av de nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av tjenester over Internett. Forbrukerkjøp over internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og ehandelsloven, og disse lovene gir forbrukeren ufravikelige rettigheter.Lovene er tilgjengelig på www.lovdata.no. Vilkårene i denne avtalen skal ikke forstås som noen begrensning i de lovbestemte rettighetene, men oppstiller partenes viktigste rettigheter og plikter forhandelen. Salgsbetingelsene er utarbeidet og anbefalt av Forbrukertilsynet. For en bedre forståelse av disse salgsbetingelsene, se Forbrukertilsynets veileder. Innholdsfortegnelse:

1. Avtalen

2. Partene

3. Pris

4. Avtaleinngåelse

5. Betaling

6. Avbestilling

7. Utsjekk

8. Rydding

9. Hærverk

10. Rusmidler

11. Mat & drikke

12.Heving

13. Utestengelse

14. Personopplysninger

15. Konfliktløsning

1) Avtalen Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning. Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende og forbrukere.

2) Partene Selger er Øving Komani, Adr: Nestunveien 41 4026 Stavanger, e-post: ovairnorway@gmail.com, tlf: +47 463 85 045, organisasjonsnummer: 935008905 og betegnes i det følgende som selger/selgeren. 
Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

3) Pris Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.

4) Avtaleinngåelse Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5) Betaling Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunktet rommet er booket. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag rommet bestilles.

6) Avbestilling Ved avbestilling av 3 eller mindre antall timer får man hele beløpet refundert dersom man avbestiller inntil 48 timer før bookingen starter. Ved avbestilling av 3 eller mindre antall timer får man halve beløpet refundert dersom man avbestiller inntil 24 timer før bookingen starter. Ved avbestilling av 3 eller mindre antall timer får man ingenting refundert dersom man avbestiller mindre enn 24 timer før bookingen starter. Ved avbestilling av 4 eller flere antall timer får man hele beløpet refundert dersom man avbestiller inntil en uke før bookingen starter. Ved avbestilling av 4 eller flere antall timer får man halve beløpet refundert dersom man avbestiller inntil 5 dager før bookingen starter. Ved avbestilling av 4 eller flere antall timer får man ingenting refundert dersom man avbestiller mindre enn 3 dager før bookingen starter.

7) Utsjekk Kunden er selv ansvarlig for å sjekke ut av lokalet innen booket tid. Overholdes ikke frist for utsjekk, vil kunden bli belastet for hver påbegynte halvtime.

8) Rydding Kunden skal selv kontrollere at lokalet ryddet pent og er i overensstemmelse med bestillingen. Dersom rommet ikke er tilstrekkelig ryddet, ber vi dere sende et bilde til ovairnorway@gmail.com

9) Hærverk Kunden er økonomisk ansvarlig for skader på rom og utstyr utover normal slitasje. Tyveri, hærverk og vold i ØvAir sine lokaler politianmeldes.

10) Rusmidler Alkohol, rusmidler og røyking er forbudt i ØvAir sine lokaler. Alkohol og rusmidler får heller ikke medbringes eller oppbevares i lokalene.

11) Mat & drikke Mat og drikke kan nytes i lokalene, dersom man rydder og unngår å ha mat og drikke på instrumentene.

12) Utestengelse Dersom betingelsene for booking og bruk ikke overholdes, kan dette medføre utestenging fra ØvAir sine tjenester. Varighet på utestengingen vil variere fra 1 måned til varig utestenging avhengig av regelbruddets alvorlighetsgrad.

13) Heving Selger kan heve avtalen dersom det foreligger vesentlig betalingsmislighold eller annet vesentlig mislighold fra kjøperens side. Selger kan likevel ikke heve dersom hele kjøpesummen er betalt. Fastsetter selger en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse og kjøperen ikke betaler innen denne fristen, kan selger heve kjøpet.

14) Personopplysninger Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle.

15) Konfliktløsning Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.